Súťaž o produkty Oriflame

Vďaka dvom šikovným parfumérom Marine Iperta a Carlosovi Vinalsovi, vznikla vôňa .SE Swedish Experience vyrobená patentovanými technológiami, ktoré umožňujú šetrné zachytenie rastlinných vôní bez ich poškodenia. Nové parfumy predstavila spoločnosť Oriflame na Slovensku piknikom v zmysle filozofie „Beauty by Sweden“. „Venovať pozornosť vôňam sa naozaj oplatí“, tvrdí renomovaný neuropsychológ PhDr. Robert Krause, PhD., MBA. Vedeli ste o tom, že čuch človeka je priamo napojený na emočné časti mozgu? Že naše najobľúbenejšie vône, parfumy sú spájané s vlastnou pozitívnou skúsenosťou?

Súťaž o produkty Oriflame

ilustračné foto:  bratislavaden.sk

Text organizátora súťaže:

Známy a obľúbený slovenský neuropsychológ PhDr. Robert Krause PhD., MBA na pikniku vo švédskom štýle zaujal interaktívnou prednáškou o vôňach a ich prepojení s mozgom človeka. „Každý človek vníma jednotlivú vôňu inak – na základe predošlých skúseností. To, čo niekomu vonia, druhému nemusí. Ani dvaja ľudia sa nemusia zhodnúť na tom, ktorá vôňa vonia rovnako. Čuch hrá hlavnú rolu vo vnímaní vonkajšej reality, pretože je priamo napojený na emočné časti nášho mozgu.  V emočných častiach nášho mozgu sídli centrum,  odborne nazývané „Amygdala“, ktoré neustále vyhodnocuje, či ľudia, situácie, v ktorých sa s nimi nachádzame, sú pre nás príjemní, potenciálne s nimi vieme nadviazať bližší vzťah, alebo nie. Vôňa teda ovplyvňuje aj naše vzťahy. Ak sa nám niekto páči, musí nám voňať,“ uviedol obľúbený neuropsychológ Robert Krause a uzavrel: „Častokrát môže nastať situácia, že si nás ľudia zapamätajú práve na základe parfumu, ktorý nosíme. Venovať preto pozornosť vôňam sa naozaj oplatí.“

 

Koniec súťaže: 09. 07. 2021

SÚŤAŽIŤ


Uvedené informácie, vrátane ilustračného obrázku sú získane na základe uverejnenia organizátora súťaže. Za ich pravdivosť, realizáciu a prípadné škody, nenesie stránka esutaze.sk žiadnu zodpovednosť. Čítajte pozorne súťažné podmienky.