Frequency majú rovnaké vydavateľstvo ako ich idoly

Skupina Frequency z Vranova nad Topľou zaujala svojím prvým singlom Red O Metry nielen slovenské rádiá, no aj nadnárodnú gramofónovú spoločnosť. V stredu 3. septembra 2014 podpísala zmluvu s hudobným vydavateľstvom Warner Music.

Mário Jenčo (spev, keytar), Dominik Šandor (gitara, klávesy, spev), Filip Zubko (bicie) aj Marek Nguyen (basová gitara) sú chlapci v teenagerskom veku, no už teraz dosiahli úspech, o akom aj ostrieľanejší interpreti len snívajú. Ich hudba zaujala vydavateľstvo Warner Music natoľko, že vzala Frequency do svojej „stajne“. Skupina sa tak ocitla v spoločnosti hudobných hviezd, ktorými sa pri svojej tvorbe inšpiruje, ako sú Muse, Coldplay či Radiohead.
Zmluva je od 3. septembra 2014 podpísaná, no bubeník Filip Zubko stále nemôže uveriť tomu, aký spád udalosti nadobudli. „Hudbu tvoríme zo srdca. Našou ambíciou nikdy nebolo čo najskôr zaujať rádiá alebo gramofirmy, ale skladať pesničky, aké sa nám páčia. No zrazu sa dejú veci, ktoré nám ani len na um neprišli,“ smeje sa. Jeho prvá reakcia na ponuku Warneru tak bola trochu atypická. „Normálne som sa zľakol, taký to bol pre mňa šok. Áno, sme veľmi šťastní, no na druhej strane si uvedomujeme aj našu obrovskú zodpovednosť.“

Frequency majú rovnaké vydavateľstvo ako ich idoly

Už koncom septembra sa Frequency zavrú do štúdia v Spišskej Novej Vsi, aby pripravili materiál na prvý album. Nanovo nahrajú aj hit Red O’Metry a novú podobu získajú aj piesne Hail To The Birds a Exit. Pribudne k ním deväť celkom nových skladieb, ktoré však už skupina pravidelne hráva na svojich koncertoch. „Frequency sú naozaj celkom mimoriadny talent,“ povedal pri podpise zmluvy šéf Warner Music (Čechy + Slovensko) Vladimír Kočandrle. „Nepamätám sa, kedy som naposledy počul prvé nahrávky úplne novej skupiny v takej kvalite.“ Na slovenskej hudobnej scéne podľa neho niekoľko rokov dominuje hip-hop, a práve Frequency sú pre Kočandrleho symbolicky prvou skupinou, ktorá by mohla znova obrátiť väčšinový záujem poslucháčov k melodickým pesničkám.

Podpora silnej značky Warner Music je pre Frequency obrovskou odmenou. „Hovorím to v úplnej pokore, naozaj nás neskutočne teší, že ľudia oceňujú našu snahu robiť hudbu, aká sa nám páči. Sme však stále tí istí chlapci z Vranova, ktorí začínali v detskej izbe,“ potvrdzuje bubeník Filip Zubko.

Všetky práce chcú Frequency ukončiť do Vianoc, aby v januári 2015 mohli fanúšikom ponúknuť celkom nový singel aj s videoklipom.



Uvedené informácie, vrátane ilustračného obrázku sú získane na základe uverejnenia organizátora súťaže. Za ich pravdivosť, realizáciu a prípadné škody, nenesie stránka esutaze.sk žiadnu zodpovednosť. Čítajte pozorne súťažné podmienky.
Tags:

Vážení návštevníci, webstránka esutaze.sk používa cookies pre štatistiku a reklamné účely. Vďaka tomu vieme prispôsobovať obsah pre vás. Každý môže akceptovať alebo zakázať cookies ich povolením alebo zakázaním v svojom prehliadači. Viac informácií o cookies tu.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close